Organizacja papierów w gabinecie

Aranżacja domowego gabinetu, miejsce pracy w domu, meble gabinetowe, profesjonalne i wygodne wyposażenie domowego biura. Biurko, regały, przechowywania dokumentów, fotel, dekoracje uprzyjemniające życie. Rozmowy o urządzaniu gabinetów.
Obrazek
Regulamin forum
Regulamin. Ważne, pamiętaj: Nowi użytkownicy (świeżaki) nie mogą umieszczać na tym forum odnośników wcześniej, niż po napisaniu co najmniej 15 postów w różnych dyskusjach o wnętrzach (będą one usuwane).
Majeczkaa
Bardzo stały bywalec
Posty: 423
Rejestracja: pt gru 11, 2015 10:12 am

Organizacja papierów w gabinecie

Post autor: Majeczkaa »

W jaki sposób radzicie sobie z archiwizacją, kategoryzacją, systematyzacją itd. itp. dokumentów w swoich domowych biurach? Wiadomo, że w pracy jest najczęściej pewien „system”, który po prostu zastajemy i do którego musimy się dostosować. Ale jak to zrobić w domu, w którym przestrzeń jest najczęściej dość ograniczona i trzeba poradzić sobie z przechowywaniem papierów o dość istotnym często znaczeniu? Próbowałam przejść paperless, ale nie za bardzo mi to odpowiadało (poza tym przeczytałam w paru artykułach na stronach pro-ekologicznych, że wbrew pozorom nie jest to wcale środowiskowo lepsza opcja, ale to temat na osobną dyskusję). Myślę nad tym, żeby zaopatrzyć się w szafę pancerną, z rodzaju takich: https://www.saffort.pl/szafy-pancerne . Znajomy ma taką w swoim gabinecie i nie dość, że opracował przejrzysty i wygodny system archiwizacji, to nie ma najmniejszych wątpliwości, że wszystkie te papiery są w najwyższym stopniu bezpieczne.
Pan Strach
Hyorin
Forumowy ekspert
Posty: 858
Rejestracja: pn mar 03, 2014 7:19 am

Re: Organizacja papierów w gabinecie

Post autor: Hyorin »

Czasami wystarczy sejf zamiast szafy pancernej :) ale w sumie nie wiadomo ile cennych rzeczy ma się do ukrycia ;)
ODPOWIEDZ