Organizery biurowe

Design w biurze: gadżety, dekoracje, wrażenie!
Obrazek
Regulamin forum
Regulamin. Ważne, pamiętaj: Nowi użytkownicy (świeżaki) nie mogą umieszczać na tym forum odnośników wcześniej, niż po napisaniu co najmniej 15 postów w różnych dyskusjach o wnętrzach (będą one usuwane).
boom99
Stały bywalec
Posty: 198
Rejestracja: sob lut 08, 2014 10:19 am

Organizery biurowe

Post autor: boom99 »

Używacie w waszych biurach jakichś praktycznych organizerów, które ułatwiają segregowanie biurowych gadżetów i artykułów piśmienniczych?
Pan Strach
Awatar użytkownika
kangurka
Forumowy ekspert
Posty: 709
Rejestracja: śr lut 20, 2013 10:29 am

Re: Organizery biurowe

Post autor: kangurka »

U nas są właściwie tylko segregatory uporządkowane kolorami, żebyśmy wiedzieli, który kolor zawiera jakie dokumenty.
Gosiaczek
Zaglądacz forumowy
Posty: 18
Rejestracja: śr cze 25, 2014 1:33 pm

Re: Organizery biurowe

Post autor: Gosiaczek »

u mnie w pracy są po prostu różnego rodzaju rzeczy jak jakieś teczki czy segregatory. Jakoś nigdy na to nie zwracałam większej uwagi.
annna
Bywalec
Posty: 113
Rejestracja: pt maja 23, 2014 2:49 pm

Re: Organizery biurowe

Post autor: annna »

Chyba segregatory wystarczą.
Po prostu musi być porządek :D
Ale zależy co kto lubi,
niektórzy mają jeszce organizery .
ODPOWIEDZ