Wirtualna centrala telefoniczna w firmie?

Pogaduszki forumowiczów - na luzie, swobodnie, na poważnie i na niepoważnie:)
Regulamin forum
Regulamin. Ważne, pamiętaj: Nowi użytkownicy (świeżaki) nie mogą umieszczać na tym forum odnośników wcześniej, niż po napisaniu co najmniej 15 postów w różnych dyskusjach o wnętrzach (będą one usuwane).
Kawowa
VIP na forum. Użytkownik najwyższy rangą.
Posty: 1273
Rejestracja: sob maja 18, 2013 7:43 am

Wirtualna centrala telefoniczna w firmie?

Post autor: Kawowa »

Czy coś takiego jak wirtualna centrala przydaje się w każdej firmie?
Czytałam ostatnio o różnych rozwiązaniach, w tym również tutaj: spikoneu/dla-firmy/ o wykorzystaniu technologii voip.
Myślicie, że to przydaje się w każdej firmie czy tylko w jakichś określonych branżach i przypadkach? Podobno można w ten sposób nagrywać rozmowy i ma się dostęp do innych funkcji. Nie chciałabym tylko wpakować się w jakieś koszty, które nie są mi potrzebne.
Pan Strach
kapitalna
Forumowy ekspert
Posty: 523
Rejestracja: pn lip 15, 2013 5:19 pm

Re: Wirtualna centrala telefoniczna w firmie?

Post autor: kapitalna »

Taka centrala to najlepsze rozwiązanie w każdej firmie gdzie prowadzona jest infolinia dla klientów bądź też potrzebna jest sprawdzona linia połączeń pomiędzy pracownikami. Polecam zapoznać się z ofertę Focus Telecom, to sprawdzony dostawca takiej centrali dla firm. I szereg usług dodatkowych można również do centrali wybrać. Na przykład ustawiać dowolną ilość zapowiedzi głosowych, to system ivr . Dzięki takim zapowiedziom sporą część rozmowy z klientem może przeprowadzić system podpowiadając klientowi kolejne odpowiedzi na zadawane pytania. Tak by ze swoją sprawą trafić od razu do odpowiedniego konsultanta.
ODPOWIEDZ