Jak w firmie oszczędzić na prądzie?

Sprzęty i urządzenia w biurze.
Ułatwiacze biurowej pracy: skanery, faxy, drukarki, kserokopiarki, telefony, centrale. Rozmowy o tym, co w biurze niezbędne.
Obrazek
Regulamin forum
Regulamin. Ważne, pamiętaj: Nowi użytkownicy (świeżaki) nie mogą umieszczać na tym forum odnośników wcześniej, niż po napisaniu co najmniej 15 postów w różnych dyskusjach o wnętrzach (będą one usuwane).
Awatar użytkownika
Dorota40
Forumowy ekspert
Posty: 600
Rejestracja: wt paź 23, 2012 7:28 pm

Jak w firmie oszczędzić na prądzie?

Post autor: Dorota40 »

Jak w firmie oszczędzić na prądzie?
Rachunki sa tak kosmiczne, że ręce nam opadają ...
Czas i tak upłynie.
Pan Strach
Pumpilka
Bardzo stały bywalec
Posty: 378
Rejestracja: pt gru 21, 2012 3:31 pm
Lokalizacja: Polska, Anglia, Ameryka - gdzie mnie rzuci:)

Re: Jak w firmie oszczędzić na prądzie?

Post autor: Pumpilka »

A jaki dokładnie masz rachunek za prąd?
Jeśli faktycznie jest bardzo wysoki, to może warto przemyśleć zmiane dostawcy energii?
W necie znajdziesz różne porównywarki cen energii i możesz się po prostu zorientować ile u kogo prąd kosztuje i zmienić. Poza tym podobno dla firm niektórzy operatorzy mają specjalne oferty - warto dopytać.
Agata Malinowska
Bywalec
Posty: 114
Rejestracja: śr gru 03, 2014 1:57 pm

Re: Jak w firmie oszczędzić na prądzie?

Post autor: Agata Malinowska »

Prąd owszem! Nam też się udało oszczędzić sporo ostatnio dzięki różnym modyfikacjom umów.
Ale nas pochłaniają koszta rozmów telefonicznych!
Ostatnio ktoś wspominał, że najtańszy voip: spikoneu/operator-voip/. Ktoś korzysta? Testuje?
Jak z jakością rozmów?
Awatar użytkownika
kalioppe
Forumowy ekspert
Posty: 636
Rejestracja: ndz lis 18, 2012 4:13 pm

Re: Jak w firmie oszczędzić na prądzie?

Post autor: kalioppe »

Słyszałam bardzo dobre opinie o tych centralach.
Także chyba faktycznie warto się na nie przerzucić :)
ODPOWIEDZ