Jakie kwiaty hodujecie?

Wokół roślin w ogrodzie i w domu: doniczki, instalacje, pomysły.
Wszystko to, co sprawia, że rośliny w ogrodzie nabierają "blasku".
Obrazek
Regulamin forum
Regulamin. Ważne, pamiętaj: Nowi użytkownicy (świeżaki) nie mogą umieszczać na tym forum odnośników wcześniej, niż po napisaniu co najmniej 15 postów w różnych dyskusjach o wnętrzach (będą one usuwane).
Awatar użytkownika
kalioppe
Forumowy ekspert
Posty: 636
Rejestracja: ndz lis 18, 2012 4:13 pm

Jakie kwiaty hodujecie?

Post autor: kalioppe »

Tak jak w temacie. Nie ukrywam, że nie mam ręki do kwiatów, dlatego szczególnie chętnie dowiem się, które gatunki należą do najmniej wymagających. Być może w ten sposób uda mi się utrzymać je dłużej niż kilka tygodni ;)
Pan Strach
Awatar użytkownika
Meble-Bogart.pl
Stały bywalec
Posty: 199
Rejestracja: wt lis 06, 2012 10:10 am
Kontaktowanie:

Re: Jakie kwiaty hodujecie?

Post autor: Meble-Bogart.pl »

Kaktusy oczywiście :)

Ja jestem amatorem prostych roślin, jednak sam ich wiele nie mam - brak mi czasu na dbanie o nie po prostu.
http://www.Meble-Bogart.pl

Mail: natalia.ozog@meble-bogart.pl
GG: 48123155
Tel. 791 16 16 16
katarynka
Bardzo stały bywalec
Posty: 311
Rejestracja: pt sty 11, 2013 4:27 pm

Re: Jakie kwiaty hodujecie?

Post autor: katarynka »

ja mam storczyka i pachirę, storczyk właśnie mi kwitnie z czego nie ukrywam jestem bardzo dumna, bo to pierwszy raz odkąd w ogóle go kupiłam, a pachira tez całkiem nieźle się trzyma ;)
Fenomen
Świeżak na forum
Posty: 11
Rejestracja: czw sty 17, 2013 4:56 pm

Re: Jakie kwiaty hodujecie?

Post autor: Fenomen »

Bardzo lubię kwiaty,ale niestety nie potrafię o nie dbać,jak to się mówi nie mam ręki do ich hodowli,dlatego postawiłem na kwiaty sztuczne,wyglądają ładnie,proste w obsłudze,niewielki wydatek,same plusy.
Korek

Re: Jakie kwiaty hodujecie?

Post autor: Korek »