Gdzie na wakacje?

Pogaduszki forumowiczów - na luzie, swobodnie, na poważnie i na niepoważnie:)
Regulamin forum
Regulamin. Ważne, pamiętaj: Nowi użytkownicy (świeżaki) nie mogą umieszczać na tym forum odnośników wcześniej, niż po napisaniu co najmniej 15 postów w różnych dyskusjach o wnętrzach (będą one usuwane).
Awatar użytkownika
kalioppe
Forumowy ekspert
Posty: 636
Rejestracja: ndz lis 18, 2012 4:13 pm

Gdzie na wakacje?

Post autor: kalioppe »

Jakie macie plany na urlop?
Ja muszę niestety ograniczyć się do Polski ze względów finansowych. Pomyślałam,że fajnie by było spędzić urlop nad jeziorem, w jakimś domku gdzieś w lesie. Teraz pilnie studiuję forum o jeziorach i szukam konkretnego pomysłu.
A WY gdzie będziecie wypoczywać?
Pan Strach
Maciek
Zaglądacz forumowy
Posty: 30
Rejestracja: pt lut 22, 2013 6:02 pm

Re: Gdzie na wakacje?

Post autor: Maciek »

Jak co roku, rodzinkę wysyłam na dwa miesiąca, sam odpoczywam i na ostatnie dwa tygodnie dobijam do nich - góry, choć właściwie godzinkę pociągiem od nich, wypady całodniowe do zmęczenia organizujemy jak już jestem z nimi. Jak by nie mogli męczyć się jak mnie nie ma :]
Awatar użytkownika
kangurka
Forumowy ekspert
Posty: 709
Rejestracja: śr lut 20, 2013 10:29 am

Re: Gdzie na wakacje?

Post autor: kangurka »

Nie mam jeszcze zaplanowanych wakacji. Na razie wiem jedynie gdzie wybiorę się na weekend majowy, a będzie to wyprawa do znajomych do Londynu. Tanie loty zarezerwowane, więc jeszcze tylko miesiąc i w drogę :D
Awatar użytkownika
Aleksandra
Forumowy ekspert
Posty: 668
Rejestracja: wt paź 23, 2012 7:27 pm

Re: Gdzie na wakacje?

Post autor: Aleksandra »

Londyn to mi się marzy, ale nie na majówkę bo za zimno - tam to dopiero jest pogodowy miks.