Nowy dom - projektant czy samodzielnie?

Aranżacja salonu, meble, wyposażenie.
Forum dla tych, którzy chcą porozmawiać o urządzaniu salonu, ciekawych meblach do tego wnętrza, sprzętach i dekoracjach salonowych. Porady, pytania, odpowiedzi.
Regulamin forum
Regulamin. Ważne, pamiętaj: Nowi użytkownicy (świeżaki) nie mogą umieszczać na tym forum odnośników wcześniej, niż po napisaniu co najmniej 15 postów w różnych dyskusjach o wnętrzach (będą one usuwane).
kapitalna
Forumowy ekspert
Posty: 529
Rejestracja: pn lip 15, 2013 5:19 pm

Nowy dom - projektant czy samodzielnie?

Post autor: kapitalna »

Cześć. Dostałam już klucze do naszego domu, lecz posiada on gołe, białe ściany i nic więcej. Mam do Was pytanie czy warto zatrudniać projektanta i na czym w zasadzie polegają jego obowiązki, czy może lepiej się samej tym zająć? (dodam, że nie mam doświadczenia) . Role grają również pieniądze, także byłabym wdzięczna za informacje dotyczące fachowców od aranżacji. Pozdrawiam
Pan Strach
Awatar użytkownika
Meble-Bogart.pl
Stały bywalec
Posty: 199
Rejestracja: wt lis 06, 2012 10:10 am
Kontaktowanie:

Re: Nowy dom - projektant czy samodzielnie?

Post autor: Meble-Bogart.pl »

kapitalna pisze:Cześć. Dostałam już klucze do naszego domu, lecz posiada on gołe, białe ściany i nic więcej. Mam do Was pytanie czy warto zatrudniać projektanta i na czym w zasadzie polegają jego obowiązki, czy może lepiej się samej tym zająć? (dodam, że nie mam doświadczenia) . Role grają również pieniądze, także byłabym wdzięczna za informacje dotyczące fachowców od aranżacji. Pozdrawiam