Suplementy diety w ciąży

Różne porady forumowiczów: domowe, wnętrzarskie, życiowe, firmowe itp. Szukasz rady - znajdziesz. Masz wiedzę? - Podziel się
Do poczytania: Budżet domowy pod obstrzałem
Regulamin forum
Regulamin. Ważne, pamiętaj: Nowi użytkownicy (świeżaki) nie mogą umieszczać na tym forum odnośników wcześniej, niż po napisaniu co najmniej 15 postów w różnych dyskusjach o wnętrzach (będą one usuwane).
Awatar użytkownika
kalioppe
Forumowy ekspert
Posty: 636
Rejestracja: ndz lis 18, 2012 4:13 pm

Suplementy diety w ciąży

Post autor: kalioppe »

Jakie suplementy powinny zażywać ciężarne kobiety? Jakie składniki są dla nich szczególnie ważne?
Jakie znaczenie ma np. magnez w ciazy?
Moja siostra spodziewa się maluszka. Chciałabym jej kupić jakieś witaminy, ale nie znam się na tym, więc stąd moje pytania. Jeśli ktoś może mi coś doradzić, będę wdzięczna.
Pan Strach
Hyorin
Forumowy ekspert
Posty: 858
Rejestracja: pn mar 03, 2014 7:19 am

Re: Suplementy diety w ciąży

Post autor: Hyorin »

O suplementach w ciąży najlepiej poinformuje lekarz. Takie forum nie powinno być źródłem informacji dla kobiet w tym stanie.
Majeczkaa
Bardzo stały bywalec
Posty: 423
Rejestracja: pt gru 11, 2015 10:12 am

Re: Suplementy diety w ciąży

Post autor: Majeczkaa »

Ja także jestem zdania, że najlepszych informacji na ten temat uzyskasz od lekarza. Jeśli nie jesteś przekonana co do wiedzy lekarza, do którego chodzisz, to poszukaj w Internecie innego. Ja sama zastanawiam się teraz na zmianą lekarza i udaniem się do lekarza, którego ofertę czytałam tutaj doktorginekologpl/ .
malwa
Bardzo stały bywalec
Posty: 289
Rejestracja: czw sty 28, 2016 4:42 pm

Re: Suplementy diety w ciąży

Post autor: malwa »