Organizery biurowe
Regulamin forum
Regulamin. Ważne, pamiętaj: Nowi użytkownicy (świeżaki) nie mogą umieszczać na tym forum odnośników wcześniej, niż po napisaniu co najmniej 15 postów w różnych dyskusjach o wnętrzach (będą one usuwane).
Regulamin. Ważne, pamiętaj: Nowi użytkownicy (świeżaki) nie mogą umieszczać na tym forum odnośników wcześniej, niż po napisaniu co najmniej 15 postów w różnych dyskusjach o wnętrzach (będą one usuwane).
Organizery biurowe
Używacie w waszych biurach jakichś praktycznych organizerów, które ułatwiają segregowanie biurowych gadżetów i artykułów piśmienniczych?
Re: Organizery biurowe
U nas są właściwie tylko segregatory uporządkowane kolorami, żebyśmy wiedzieli, który kolor zawiera jakie dokumenty.
Re: Organizery biurowe
u mnie w pracy są po prostu różnego rodzaju rzeczy jak jakieś teczki czy segregatory. Jakoś nigdy na to nie zwracałam większej uwagi.
Re: Organizery biurowe
Chyba segregatory wystarczą.
Po prostu musi być porządek
Ale zależy co kto lubi,
niektórzy mają jeszce organizery .
Po prostu musi być porządek
Ale zależy co kto lubi,
niektórzy mają jeszce organizery .